?

Log in

No account? Create an account
 
 
07 August 2011 @ 03:09 pm
Latest T&B...  
*joins in with fandom cry of I KNEW IT*

Didn't see Maverick as a NEXT though...

Was anyone really surprised? Anyone? XD 

And Kotetsu, tell him already! :(

Merlin and Arthur shimeji's are so cute~ ♥ Which has reminded me of the other shimeji's I have... XD

Watched some Misfits and Merlin last night~ :D

Colin looked so pretty in the Warwick event yesterday. Didn't go there though, since I'm on the opposite hemisphere... He looks so beautiful in plaid. ♥

And, uh, Torchwood: Miracle Day... that is bad. That is very bad. D: 
 
 
Current Mood: cheerfulcheerful
Current Music: Murray Gold - Doctor Who XI
 
 
 
(Deleted comment)
Lenre Li: Colin - pretty in plaiduniversaldogma on August 7th, 2011 05:41 am (UTC)
Colin likes his plaid... I like him in it too~ :D

Everything was very disorganized... XD

Definitely~ :D
lindsayi_know_its_0ver on August 7th, 2011 05:35 am (UTC)
oh snap, didn't realize new ep was out! off to watch...
Lenre Li: Tiger & Bunny - teasinguniversaldogma on August 7th, 2011 05:42 am (UTC)
Yep, this is around the time they come out, give or take a few hours~ XD

TELL ME WHAT YOU THINK~
Criminally Inclined®: Laughingprincealia on August 7th, 2011 05:48 am (UTC)
I can't wait to see this one

Lenre Li: Colin - Warwick both picturesuniversaldogma on August 7th, 2011 05:52 am (UTC)
Oh yes~ ♥
vamplover85vamplover85 on August 7th, 2011 06:21 am (UTC)
he was gorgeous! and what did you know about? *confused* I've been living in Doctor Who lately. lol. AND I still yet to see Torchwood Miracle Day! I really gotta watch that, I watched Children's of the Earth except for day 5...and day four was SADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.... lol. *hugs* but yeah still have to watch that I might watch that after I'm done with my Doctor Who marathon lol
Lenre Li: Colin - RSAMD licking lips~universaldogma on August 7th, 2011 06:23 am (UTC)
... Know about what? o.O

Children of Earth is so depressing. I got it on DVD so a friend and I can watch it together... nver watching it AGAIN. Too bloody depressing. :(
vamplover85vamplover85 on August 7th, 2011 06:25 am (UTC)
lol, i'm gonna get the dvd sets but not that one there's no way in hell lol and you said you "KNEW IT" about the fandom...that what I meant lol.
Lenre Li: Merlin <3universaldogma on August 7th, 2011 06:27 am (UTC)
Ahhh, the I KNEW IT was towards Tiger & Bunny fandom. XD
vamplover85vamplover85 on August 7th, 2011 06:29 am (UTC)
ohhhhhhhhhh okay. lol. I was confused. No idea what that is, but ah. OKAY. Now I'm not confused lol
Lenre Li: Bradley/Colin - myself & Colinuniversaldogma on August 7th, 2011 06:33 am (UTC)
T'is an anime. XD It's awesome~
i need a raincoat.: Merlin - Colin evil <3breakachaosmaka on August 7th, 2011 09:45 am (UTC)
COLIIIIIIIIIIIN ♥

YOU EVIL HEARTBREAKER :D

I love Misfits. Did you watch for the first time or rewatch? :)
Lenre Li: Colin - on a haystackuniversaldogma on August 7th, 2011 09:47 am (UTC)
♥ ♥

IS IT EVIL IF YOU LIKE IT? Wait... that makes you a masochist...

Rewatch. XD Loveee Misfits~ ♥ ♥