?

Log in

No account? Create an account
 
 
26 November 2011 @ 04:50 pm
Love this song~  
New graphics, yay~ :D

Well, new banner. XD And a graphic for my profile~

Might make another default icon sometime. I dunno. I love THAT!Colin and all, but I think I want Katie. ♥

Life. Is still boring. :D Let us celebrate~


The only drama I've had to deal with is my mum. :D Which, compared to her boyfriend... yeah. I only like my drama in places that aren't here, like books! Or TV shows~ And so on.

Mum's boyfriend should be coming back around Christmas, I think. The optimistic part of me is hoping it won't be hard to deal with him again. But then there's the 30 years of repressed emotion he has to deal with, and all the other shit he was taught as a child...

Yeeeep. Optimism is the key. And maybe duct tape.

Oh, and my felines. They are good. :D Happy and stuff. Both sleeping, and being very adorable. Like Colin. They just exist and it's adorable! ♥
 
 
Current Mood: happyhappy
Current Music: RA - The Only One
 
 
 
what a catch.rocketgirl2 on November 26th, 2011 07:17 pm (UTC)
Love your new banner and profile graphic! Katie is always so pretty~

And :( on the boyfriend thing. I agree with you about the duct tape: always useful! XD
Lenre Li: Katie - blue dressuniversaldogma on November 27th, 2011 06:36 am (UTC)
Katie is so very pretty. Even when she'sdressed as a hobo. XD Or S4!Morgana, same difference...

Hmmm, yes...